måndag 16 april 2012

inspirationskollage: Köket


Sånt här fördriver jag min fria tid med just nu. Letar inspiration och funderar på hur vi ska få till det i huset. Roligt! 

Som ni kanske kan se är det här mitt kökskollage ;-) Gardinerna från Ellos tycker jag är charmiga och de är faktiskt redan beställda. He he. Hyllan i plåt och "trä" tyckte jag var hemskt ful när jag såg den första gången, men se där - den växte för varje gång jag gav den en titt på Ikeas hemsida. Den vill jag ha på väggen ovanför köksbordet. Kopparna som jag så fint ställt i den är redan mina och visst passar dom bra? ;-) Randiga sugrör, bestick och flaska från Lagerhaus som också ger mig den känsla jag är ute efter. När ekonomin tillåter vill vi köpa svart- och vitrutigt vinylgolv från Tarkett och rulla ut. Det skulle verkligen bli den perfekta berömda "pricken".

Och nu? Dags att hänga tvätt. Imorgon ska jag nätverka med andra Connect-ledare. Under min bloggpaus har jag nämligen bland annat utbildat mig till ledare i föräldrastödsprogrammet Connect! Fem av fem toasters. :-)


1 kommentar:

Mamma sa...

Vilka fina gardiner, allt är snyggt:) kram