tisdag 1 maj 2012

8 år.


Första maj. Post Valborg, ledighet (för många), arbetarrörelsens högtidsdag och för mig personligen: dagen då det blev vi.

Bilderna knäppte vi igår, hemma hos mina föräldrar där vi grillade och umgicks med familj och vänner. Fin Valborg! Jonatan jobbar idag så jag skrotar runt här hemma med katterna, tvätten och dammråttorna. Snart ska jag rycka upp mig lite, för imorgon är det visning av lägenheten i g e n. Suck. Kan inte någon bara ta den så vi slipper ha folk rännandes här? Nåväl.

Ikväll blir det räksmörgåsar och lite bubbel som blev över från nyår, något extravagant är det inte tal om nu när vi ska flytta till hus. Men det gör inget. Vi ska ju flytta till hus! Dessutom firade vi lite redan igår, med gott på grillen och en tårta som jag svängde ihop. Krispig maräng, det är grejer det.

Puss!

Inga kommentarer: