tisdag 30 augusti 2011

red, blue and some dots.

Min favoritårstid är här. Tyvärr brukar den vara slut på en sekund och istället lämna över till vintern - och jag älskar de första två månaderna - som varar ända fram till mars. Februari och mars, vilka skitnödiga månader.

Anyway. Hösten. Vackert, klar luft och med möjlighet att ha på sig lite mer kläder. Jag gillar det, att ha på mig kläder. Tjockstrumpor, koftor och strumpbyxor. Mysigt, kan vi sammanfatta det, och det är nog min favoritsysselsättning. Att mysa.

Trots att H&Ms hemsida är helt jädra puckad och det tog mig en timme (!) att lägga en liten beställning lyckades jag till slut. Den här klänningen och väskan är mina favoriter, rart!

(By the way. Jag minns mer och mer varför jag flydde från blogspot. Bilderna blir helt fucked up. Färgerna tappar otroligt mycket i intensitet - väskan är RÖD. Det blir nog bättre om du klickar på bilden och ser den förstorad.)

2 kommentarer:

Lilly Lee sa...

vilken fin klänning!! Ja HMs sida har gjort mig gråhårig mer än EN gång skall sägas.

Jag kan rekomendera windows live writer! allt blir mycket lättare med bloggandet då!

jessica sa...

Supersöt! Och lagom luftig, he he. Sidan var ju helt otroligt dålig, fattar inte vad de har lyckats med i sitt försök att "hippa till" den. Tummen ner!

Oh, det ska jag kolla upp! Tack för tipset :)